.
Betaling og priser
Betaling modtages med Maestro, Mastercard kreditkort, Mastercard debetkort, Mobilepay, Visa, Visa debet.
Beløbet trækkes først, når varen afsendes.
Priserne er angivet i danske kroner og er inklusiv moms. Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt.
Søbye tager forbehold for trykfejl og prisfejl på hjemmesiden.
Produktion og levering
Smykkerne sendes af sted 1-3 hverdage efter dit køb. Ved nogle smykker er der en længere leveringstid - dette er oplyst ved det enkelte smykke. Smykkerne sendes i en smykkeæske eller pose. Ønsker du at sende smykket som en gave, så aktiver feltet "Smykket ønskes indpakket" der, hvor du indtaster dit navn og adresse i bestillingen.
Du vælger levering
Smykkerne sendes enten med GLS til din nærmeste pakkeshop eller med PostNord til din adresse.
Ved handel over internettet har du ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage. Hvis du fortryder dit køb, så send en mail til soebyejewellery@gmail.com, hvor du oplyser dit ordrenummer. Du kan også benytte EUs fortrydelsesformular, som findes til sidst i din ordrebekræftelse.
Senest 14 dage efter, at du har meddelt, at du ønsker at fortryde dit køb, skal varen være sendt retur.
Du skal selv betale for returnering af varen. Det er ligeledes dit ansvar, at pakken kommer sikkert retur i originalemballage. Du bedes sende varen retur til nedenstående adresse:
Søbye,
Merianvej 27, 8240 Risskov
Refundering af købesummen
Ved returnering af et smykke vil beløbet tilbagebetales til det kort, der blev brugt ved købet.
Afprøvning af varen
Du må prøve varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage smykket i brug. Hvis du har brugt smykket på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og det ikke kan sælges igen, eller ikke kan sælges til fuld pris igen, må du regne med, at værdiforringelsen fratrækkes i det beløb, du skal have tilbage.
Der er 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Du kan reklamere over mangler ved varen inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet. Du bedes så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Reklamation dækker produktionsfejl - eksempelvis at en lodning er gået op. Reklamationen dækker ikke skader, der er påført smykket, slitage eller smykker hvor forgyldningen er slidt af. Læs mere om forgyldning her.
Ved reklamation - send gerne et billede og en beskrivelse af reklamationen til nedenstående mail:
Søbye, Email: soebyejewellery@gmail.com
Søbye dækker forsendelsesomkostningerne ved godkendt reklamation.